sjuk!

Vaknade i morse med extrem huvudvärk. Blev bättre efter lunchen, då for jag och köpte en våg för att vi ska börja väga maten vi äter så vi får se på ett ungefär hur mycket vi äter på veckorna.
Då kom olyckan fram, jag han inte vara hemma länge så kom lunchen upp. Efter middagen föröskte jag ta det lugnt så att jag skulle orka ut och prommenixa senare men inte långt efter Erik åkt på träning kom middagen upp också. Fundera fortfarande på att gå ut men kanske är bättre att ta det i morgon. Ska vila upp mig nu så förhoppningvis har det gått över till i morgon.

Såg i alla fall finalen av amrikanska biggest loser som dom visat på tv. Det är helt sinnessjukt hur mycket dom gått ner. Hon som kom trea minns jag inte hur mycket hon hade gått ner men hon vgäger då 75 nu så alltså väger hon MINDRE än mig nu. Helt sinnes. Tror hon hade gått ner 80 kilo eller något sådant. Han som kom två hade gått ner 106 och ettan 109 kilo. Det är sjukt, det är juh för tusan en hel människa eller två. Man blir då så himla inspererad. 

Men som nu ser i alla fall så vann jag och Erik i går. Kanske för att jag har världens bästa partner och att dom andra har gått upp? ;P Nä jag tror det beror på att vi är kungar och som erik skriver så ska vi vinna resten av skiten också. Vi ska även vinna triatlonet som kommer inträffa i slutet av tävlingen!!

Men men nu måste jag vila lite och försöka få ner lite vatten i kroppen.

/Sara


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag hoppas att du mår bättre i dag.

2010-10-05 @ 10:44:54
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0