Sjuk!

Har nu under två veckor varit konstant sjuk. För förra veckan hade jag magsjuka ibörjan av veckan och måde inte alls bra dagarna efter men jag var ute och gick litegranna i alla fall. Förra veckan fick jag världens förkylning och jag hade ingen ork alls att vara ute och röra på mig. Den enda lilla träningen jag utförde förra veckan var att vara och bada på lördagen. Så har varit iprincip två veckor utan träning. Eftersom jag inte har tränat något på två veckor så har jag inte heller skrivit något, så det har inget med teknit att göra utan att jag itne gjort något. 

Igår blev det ingen träning eftersom att min lingonvecka började och jag hade väääärldens värk i magen så jag kunde inte röra på mig under hela dagen. Blev en stor handling det var allt.

Idag har jag inte heller gjort något har varit en suuuuuper seg dag. MEn i morn då JÄVLAR!!!!

ARG nu kommer det gröna laget så bee afraid!

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0