Simma en hinderbana?

I dag var det simning på schemat. Blev att gå till Anna och Tommy för att sen åka med dom till basängen. Promenaden tog ungefär 30 minuter att gå dit.
Jag simmade 30 längder och det tog ungefär 30 min, är inte alls nöjd med det. Eller är kanske en bra tid med tanke på att det var ett jäng med egoister som var och simmade. Gubbj**lar som tror att dom ÄGER bassängen. Vi fick simma mellan,runt,under och över alla. Sen så blev det hela havet stormar i bassängen så det blev nästan som att simma i havet. Var helt slut efter dom 30 längderna så efter jag simmat dom så blev det lite lek istället med att dyka och simma runt, det var roligt i alla fall.
Känner nu att jag är heeelt slut i kroppen kommer kanske ha lite tränngsvärk i morgon, hoppas hoppas hoppas :D

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0