can i play whit madness?

vänta nu det har jag juh redan gjort. Hur smart är man att gå ut och gå man inte fått behålla något på ett dygn? Mådde bättre imorse men det var lång ifrån bra, men vid lunch fick jag i mig lite nudlar och det blev mycket bättre så efteråt städa jag lite sen så satt jag ett tag på datorn. Efter middagen satt vi och såg på tv ett tag till sen tog jag mig ut och gick en kortprommis på ungefär 6 kilometer. Efter halva vägen kände jag hur svag jag var i kroppen och började nästan må illa igen. man kände verkligen hur lite ork man hade. Men det gick ändå rätt så fort. Jag var hemma på mindre än 45 minuter så det kändes juh bra i alla fall. Så att gå ut och gå var nog inte det smartaste jag gjort idag. Min efter träning mat blev i alla fall en näve salta pinnar.

I morn ska jag gå på en föreläsning sen så ska ta och gå en låååååång prommis och får hoppas att det går bättre.

//Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0