Träningspass eller tv-tittande ?

En timme med Biggest loser på tv (som inspiration)
30 minuter på grejjen. (Tungt som faaan idag, träningsvärk så fort man tar i det allra minsta)
Men lite lägre tempo bara så löste det sig och jag kom mig hela vägen med 30 minuter.
Hoppas bara att inte den förbannade "andra dagens" träningsvärk blir lika diabolisk som förra gången.

Armarna är ännu mer spagetti idag....
Dom sista rörelserna med lätta hantlarna var med darr på armen och risk för att tappa ner vikten mitt i ansiktet...... En eller annan tand kanske hade gett något resultat på vågen, men jag tvivlar att det skulle vara värt det.

Jag fattar inte varför man tar på sig att gå igenom en sån här sak en gång till,.... Det måste tamejfan finnas sinnessjukdom i familjen...

Såna tankar var i alla fall VÄLDIGT påtagliga när det var dags för ett anta situps.
Jag orkade inte mer än 80 stycken idag...
Fullkomlig smärta i magen...

Men tuttemuskeln hänger ihop i alla fall, och det blir bättre och bättre för varje dag.

Så.... Har "bloggansvarige" fått någon kontakt ?

Jag ska nu citera Chris Rea.

"This is the road to hell !!"


Kommentarer
Postat av: Sara

Jupp har fått kontakt men han sa bara "jaha ni ska en blogg här, ja men då fixar jag det så skickar jag användarnamn och lösen sen."

2010-09-15 @ 14:25:57
URL: http://biggestlosetpitea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0