Kondition och styrka......

Det vore ju synd att säga att man har något av det ovanstående.
Det märktes inte minst idag när möbler skulle bäras och lftas upp genom en lätt felplacerad dörr (För ändamålet)
Jag pustade och stånkade .....

Nåja, kan kanske även bero på en del kompletterande laster, men säkerligen också på att kroppen inte riktigt ställt om sig till den nya dieten.
Vete gudarna vad som hänt.

Ja ja...

Nu är jag i alla fall helt utpumpad och ska gå nanna kudden.

Man kan ju absolut inte försova sig två gånger under samma vecka... Det vore ju fantastiskt förargligt.

Ska nog försöka få mitt öra kollat i morgon...
Vi får väl se .....

"Run to the hills"
(orkar jag knappast idag !!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0