Inga tårar, inget blod, men svett !!

"I morgon är en annan dag" sjäng en känd artist i den svenska uttagningen till melodifestivalen.
Frånsett att det är en lite halvfånig text så kan man konstatera att I morgon är DEN dagen när jag ska ha träningsvärk.

Det är efter en halvtimme på den där helvetesmaskinen wsom man inser i vilken fantstisk form man är.
Man orkar ju sitta där hur länge som helst, bara man inte beöver röra fötterna i dom där förhatliga cirklarna.

Nåja... Träningspasset är genomfört, med viss möda...
Tyvärr, oc det här kommer jag att återkomma till någon gång i framtiden, tyvärr kunde jag inte köra överkroppen så som jag hade velat, för bästa resultat. Jag har fått en liten smäll över ena boobis-muskeln så den gör ont när jag rör armarna över huvudet.

Nåja, det blev ju en kaloriförbrännande cykling och förhoppningsvis ska det bli bättre snabbt nu....



En bild på helvetesmaskinen.

"six, six, six. The number of the beast"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0