Hej igen

Nu är de så här att eftersom jag och tomas for ner till timrå för att hälsa på min mamma i fredags så har vi inte skrivit så mkt, men kortfattat har jag:
- tränat fotboll i 1,5 timme i torsdags
- gått på promenad/klättrat i berg i skogen i 2 timmar med småsyskonen i lördags.
och efter de:
- varit på drakborgen (en "lekvärd" med klätterställningar osv) och sprungit efter och busat med dom små trollen i 3 timmar.

Känns som att det ändå var ganska bra träning även om det var på ett väldigt roligt sätt. Sen hann de ju bli lite dricka och godis i helgen oxå, vilket gör att jag är ännu nöjdare med resultet för veckan!

Och slutligen idag... Vi skulle iväg och simma men fick främande så det blev att färga håret och spela kort hela kvällen istället, får ta tag i träningen imorgon igen, då det är sesongens sista fotbollsträning.

Nu ska jag lägga mig och sova och förbereda mig inför morgondagen och praktiken. Vilken även det känns som bra träning eftersom jag står, går och lyfter hela dagen, enda gången jag sitter ner är ju på rasterna.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0