Bilden fattas....

Middag i går bestående av Pölsa och grönsaker.
Kan inte påstå att det var det allra mest aptitliga jag ätit.

Fullt ätbart, men till pölsan vill jag nog ha potatis, en smörklick och rödbetor.

Fast, det är inte riktigt i linje med den diet som planeras införas.

Man kan fundera på varför i hela friden man inte redan har infört den dieten......
Enkelt svarat..... Vi må ju försöka äta ur den mat vi har hemma först...

Tack och lov har vi varit lite dåliga på att handla hem mat ett tag, så det finns inet speciellt mycket att tillverka middag av.
Men det ska nog ordna sig.

Kanske måste dra en repa ner på butiken och handla lite innan det är dags för middag.
Vi får väl se hur det ska gå med det !

Som rubriken säger så ..... Ja.... Jag tog ett foto av maten, men tekniken är inte min bästa vän, så jag kan inte presentera denna kulinariska avvikelse.

Hur som haver är det tungt att komma igång med den "verkliga" träningen.
Hur Faan ska jag lyckas krossa ungarna i den komamnde invägningen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0