Nu får det fanimej vara nog...

... fast så kommer jag väl att säga i morgon också.
Blir inte mer tränat för det...
Just nu är armarna stumma och hjärtrytmen har just kommit ner till mera lämpliga antal slag i sekunden.

Ja.... ni som nu har läst ett tag vet ju hur kvällsprogrammet ser ut...

Men jag vet inte riktigt vilka övningar jag ska ta till för att få någon fason på boobisarna.

Nåja....
Det blir nog ordning på det va ddet lider skule jag tro..

I morgon ska jag i alla fall troligen ha träningsvärk eftersom jag provade på någon annan slags situps idag..
Där man ligger i något slags framstupa sidoläge och gör situps rakt upp...

Men som Sara så vackert skrev så kanske man kan se fram emot träningsvärk, för att man vet att man har hittat rätt i så fall...

Inte för att det är skönt eller för att man är pervers i övrigt....
Bara helt enkelt för att man vet vad



"I owe my soul to the company store"

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0