Ingen träning

Igår blev det ingen träning eftersom jag var och hälsa på min Anna som skulle åka hem till Uppsala igen.

Sen idag skulle jag och simma men då glömde jag simkortet då jag kom till simhallen. Så då blev det ingen simning för jag har nyss köpt ett simkort som jag egentligen inte kunde lägga pengar på så jag kände inte att jag kunde lägga 35 spänn till. Så jag åkte runt lite och väntade på att Erik skulle bli frädig. men jag har i alla fall tvättat idag så det får räknas som min träning idag.

I morgon ska jag upp före helvete och jobba. Skulle inte bli chockad om jag tom möter mamma på E4an. Ska jobba dubbla pass också så efteråt blir det SOVA så blir nog ineng träning i morgon heller. SEN ska jag upp och jobba på lördagen så får se hur mycket jag orkar göra efter det. Ska försöka orka med en prommis i alla fall.

/Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0