Ett litet bidrag

Just nu är jag mitt uppe i tentaplugg. Diffusion hit, dislokationer och lösningshärdning dit toppat med mikrokonstituenter och eutektoida fasomvandlingar. Mums, smaskens..låter som jag kommer få en alldeles fantastisk lördag.

Idag tog jag mig även iväg till Pontusbadet och simmade lite. Till en början pressade jag på rätt hårt och lyckades med 750m på ca 17-18 min, inklusive kanske 1,5 min väntan för att släppa förbi snabbare simmare. Detta med att släppa fram de snabbare är en självklarhet för mig men KNAPPAST för den stora majoriteten. Jag har iaf bestämt att jag får simma bröstsim i crawlbanan eftersom jag är mer hämmad i snabba bröstsimbanan än vad övriga simmare är i crawlbanan. Så de så.

Totalt kom jag upp i 50 längder och drog på mig kraftigt senadrag i vaderna. :)

För tillfället är jag rätt lyrisk över Top Gear avsnittet jag just såg.
Tänk er Mika Häkkinen driftandes i en ny Mercedes. Tänk er sedan att han byter bil och kör lite rally istället. Tänk er sedan att han böt till en Mercedes 190 EVO.
Mika Häkkinen + Rally + 190 EVO. Kan inte annat än vara succé!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0