:)

Har legat på latsidan nu ett tag och bara simmat en eller två ggr i veckan men nu har det blivit ändring på de!
I måndags blev det en 6km promenad. I tisdags simning som vanligt, 750m. I onsdags cykling i en halvtimme. Igår blev det en promenad först till stan och käka lunch på subland och sedan på kvällen fram och tillbaka till klubbgärdet där vi va bjudna på middag. Och sen rundade vi av kvällen med en halvtimmes cykling. Idag har det blivit ca. 40 minuters cykling under dan, en promenad in till stan och nu har vi precis avslutat ytterligare 20 minuter på cyklen. Känns som att det borde bli en bra vecka!

Det som har fått igång mig nu är den kommande tävlingen, tror att jag har undervärderat viss del av motståndet så nu gäller det att träna så man ligger på topp till tävlingsdagen! Sen är det ju en bonus utöver det att man dessutom går ner i vikt av att träna, helt ofattbart, eller hur?;)

Nu måste jag snabbduscha och sova så jag orkar upp och cykla imorgon innan susannes planerade promenad.
God natt:)

//Ina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0