Börjar brännas

Det blir allt svårare att få till någon träning nu.
Det där med övningskörning var inte riktigt en bra lösning.
Antingen måste övningskörningen genomföras efter träningen, eller så måste träningen genomföras efter övningskörningen.

Men det kommer nog att lösa sig.

Gårdagens träning var i alla fall någonting som kändes tryggt och stabilt.

30 minuter på träningscykeln
100 situps
100 lyft med lätta hantlar
(ligger på rygg på en matta, armarna rakt ut och lyfter armarna rakt upp och tillbaka,)

och sist men inte minst

100 på armarna



Är det någon som begriper mina fantastiska streckgubbar ?


Kommentarer
Postat av: ErikaW

Jo jag förstår dom Per , Är ni du och susanne intresserad av provveckor på step in ?



Jag vill ha nån som ser till att jag kommer mig iväg på träningen!!



/Erika

2010-10-13 @ 19:28:42
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/
Postat av: Tomas

Extremt sexiga gubbar Per:) men jag vet vad du menar^^ tror jag förbräner mer än dig

2010-10-14 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0