Är det ett krav att man ska gå ner i vikt?

Har blivit dåligt med träning nu igen, fast i måndags så cyklade jag faktiskt en mil på under en halvtimme. Kände mig duktig, speciellt eftersom det kändes som om jag hade orkat längre. Problemet är bara att jag tappar koncentrationen, och där med farten, när jag kollar på tv eller spelar tv-spel samtidigt, speciellt när jag spelar.
I övrigt har det inte blivit nån träning i vecka, bara en kort promenad från ica igår.

Och till veckan lär det inte bli nån träning alls, möjligtvis en enstaka promenad. Jag och Tomas ska nämligen till min mamma, så det närmaste träning vi lär få är när vi springer och jagar mina små bröder eller tar med dom på äventyr. Därför kommer vi även att utebli från veckans invägning, tyvärr, eftersom vi far imorgon. Siktar på att vara hemma till nästa invägning senast.

Nu ska vi ta en dusch och sen blir det kanske en mysigt kvälls-/nattpromenad, så lättar det dåliga samvetet kanske en aning iaf:)

Röda Laget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0