Ännu en vecka av självplågeri !

Söndagens "last chance workout" var väl inte den mest lättsamma man kunde tänka sig.
Det ska ju så småningom bli något slags tävling med löpning, cykel och simning.

Jag är en usel simmare, jag har aldrig i mitt liv spriungit längre än till kylskåpet och cykeln är ett transportmedel.
Därför måste kunskaperna rörande simningen utvecklas kraftigt och tas på stort allvar.
Jag är lite osäker på om man får ha på sig flytväst när man ska simma i badhuset.
Simfötter ?

Ja... Nu har jag i alla fall 2 gånger klarat av att simma de 750 metrar som komemr att krävas när tävlingen ska avgöras.
Fy fan....
Man luktar klor ett par dagar efteråt....
Det är möjligt att jag inbillar mig, men jag tror att vattnet fastnar inuti näsan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0