Å så var det måndag igen !!

Ska jag upprepa schemat ?

Okej ...

Här kommer det.

Cyklat
Situps
låtta vikter

Fast sen vete tusan....

Blir tydligen en duvning med bassängen minst en gång denna vecka...
Det går lite tungt just nu ....

Motivationen tryter och det är tyngre än någonsin.... (tycker jag i alla fall)

Men nu har det ju kommit en fantastisk utmaning, så det är nog dags att börja ta hela det här lekandet på allvar...
Men jag vet inte, jag är hubgrig !!!

Vi måste komm alite överens om vilken tid vi ska genomföra våran uthållighetstävling...

Datum har vi i alla fall spikat...

Vi kör den 5:e december.

Fan .... Jag blir lite orolig i magen av att tänka på det...

Är det någon som har stopp-ur att låna ut ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0