Vinst igen!

Jag tror att veckan resultat inte har kommit upp ännu för att dom i Pite har problem med internet. Men det är i alla flal så att jag och Erik vann igen. Riktigt nice med två vinster i rad! :D Nu hade jag gått ner 0.8. Är nöjd med det spec med tanke på att jag inte har gjort något den här  veckan, Jag har varit och simmat 1 gång så. Men jag tror det kan ha med att göra mitt och Eriks godis löfte. Jag har inte druckit dricka eller ätit godis och chips på 2 veckor. Det blev en hel den synd i helgen dock. Vi hade juh främande och allt så ;P Sen så var vi på fest i fredags. Men åt faktist inte mycket gotta där sen blev det inte så mycket att dricka heller för den delen. Tömde inte ens en hel vinare. Men nu ska vi fortsätta med vårat godis och dricka löfte. Tycker det är ett bra löfte. Känner mig faktist inte ens särskilt sugen på godis och chips spec inte efter helgen. :P Jag vill ha fler vinster. Det känns så bra inombords då man vinner. :D

Ska försöka träna mer den här veckan också. Ska tattuera mig i morgon så egentligen får jag väll inte fara och simma men det är väll bara att täcka över ordentligt innan så ska det nog gå bra.Annars får jag hålla mig till prommisarna.

/Sara


helgens outfit ;)

Kommentarer
Postat av: malin hammarström

fan va cool blogg haha !

2010-11-08 @ 13:21:43
URL: http://maaln.blogg.se/
Postat av: Per

Hörrö...

Jag tycker att du ska undvika att åka på badhuset om du är nyligen gaddad.

Alldeles för stor infektionsrisk !!!



2010-11-08 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0