Biggestloser-kopia inspiration.

Vi såg på Biggestloser-kopian från USA i dag. De skulle springa 5 kilometer tillsammans med vanligt folk. Det var en kvinna som visserligen kom sist men hon kom i mål. Hon hade jätte ont i kroppen och sa att hon inte ens klarade av att gå genom en affär utan en vag att hänga på men nu gick hon 5 kilometer bara för att hon bestämt sig för att klara det. Och kunde hon så kan jag också. Det är i alla fall inte så mycket fysiska fel på mig förutom att jag är lat.

I dag, tredje dagen, gick det i alla fall lite bättre på cykeln. Inte så att det gick lättare utan jag lyckades tvinga mig själv att pusha lite hårdare. Det betyder troligen att jag inte kommer mig till jobbet i morgon. Jag jobbar ju trots allt på andra våningen....
Dessutom har jag träningsvärk i armarna. Hur kan man få det efter 11 veckor med idogt hantelviftande?



Jag har varit dödligt sugen på en semla sen i går. Jag skulle kunna göra avd som helst för en semla och jag tycker inte ens att de är särskillt goda.

"Your my inspiration"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0