Lingerie

En mil under en halvtimme och det trots att valberedningen ringde mitt under passet. Nej, flämt, jag vill inte ha någon, flås, ersättar plats. Phust, för mycket, flås, jobb om man, phust, inte får gå på , flämt, några möten ändå, phu. Kul att prata med mig! Men jag är ganska nöjd med resultatet. Fast jag orkar aldrig att hålla det tempot i en timme, tyvärr. Jag har planerat att cykla två mil till helgen bara för att känna hur det känns. Det får ta två timmar om det så behövs men det skulle vara bra att känna i benen hur slut man är efter två mil.



I dag har jag varit och köpt nya underkläder som förhoppningsvis passar på mig. Det skulle vara trevligt med något i min storlek fast jag vet inte riktigt vilken storlek jag har. Mina nya byxor i storlek 40 är för stora. Fast trosor är 40-42 medium. Så jag köpte small. Vi får väl se i morgon hur de passar. Och någon BH med O-kupa (obefintlig)hade de inte. Hur kan det komma sig att man bara går ner i byststorlekl medan låren fortfarande fladdrar i en vecka?

"To all you sexy ladies, In your silk and your lace, And your lingerie"


/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0