Stress är inte bra för matsmältningen.

Jag kom hem drygt en och en halv timme sent från jobbet i dag. Vi ska ut med ett förfrågningsunderlag i morgon bitti och det är som vanligt inte klart. Jag ska sammanställa och leverera det i morgon bitti. Kul - NOOOOT!
De säger på Biggestloser kopian på TV att man inte går ner något vid stress så jag kommer troligen att gå upp 10 kilo den här veckan.
Fast jag hade planerat att ta igen övertiden redan i morgon och ta det riktigt lugnt i helgen. På lördag ska vi i väg och äta middag hos Pers syster och på söndag ska vi ha ett riktigt workoutpass. Trapp-träning och armmträning med hjälp av en maskin - mangeln. D.v.s. vi har tvättstugan och vi har massor med tvätt.

Idag kom jag mig bara 8 kilometer på cykel-f*n på en halvtimme. Men jag vred upp motståndet et steg och det kändes verkligen i hela kroppen. sedan gjorde jag bara lite hantelövningar för värken i magen (eller just under om man ska vara precis) har inte släppt. Det  är värsta dagen i dag så kanske det blir lite situps i morgon.

Det är den här dagen på månaden som det här är som värst. Jag har jätte ont i magen. Det är jättesynd om mig för jag får inte ens nå godis som tröst.

"Feel the pain"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0