Jag kommer inte på någon rubrik.

Jag har sån mensvärk att jag knappt kan stå upp rak så det har blitt lite mindre med träning i dag. Fast jag har i alla fall cyklat milen på 28.30. Jag är ganska stolt över mig själv. Det är inte så att det går lättare men jag har börjat kunna knuffa smärtgränsen lite framför mig. Det går att pusha lite, lite till.

Från den mittre regionen kan jag meddela att fyra matskedar linfrö/kli-blandning dagligen fungerar lite över förväntan just nu. Ingen trög mage längre. Och nej jag är inte trög annars heller.
Jus nu känns det väldigt positivt rent tävlingsmässigt i alla fall. Vi kommer att sopa mattan med de andra lagen på söndag igen!

"She's like the wind"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0