Äntligen tisdag!

Aldrig blir det då fredag. Jag hatar att kliva upp mitt i natten, åka på jobbet, komma hem, äta, träna, duscha och så gå och lägga sig för sent. Det är faktiskt himla enkelt att skippa träningen och göra något nyttigt/trevligt i stället.

Följden av det blir att det blir långa uppehåll och det är ingen bra idé att ha ett uppehåll på 4 dagar och sedan försöka cykla på tredje växeln i en halvtimme. Jag har nu spagettiben och ändå kom jag inte ens 8 kilometer. Det är bara att hoppas på bättre resultat i morgon. Eller det är bara att se till att det blir bättre resultat i morgon.
Jag hade nämligen tänkt trampa in lite muskler i benen för att orka med triathlonen om två veckor, eller till och med om mindre än två veckor. Buhu, jag börjar fakstiskt ångra mig att jag någonsinn lovade att jag skulle kunna göra det här.

Jag tror att det är bättre att jag fortsätter att hacka datorer i stället för det är jag mycket bättre på. Virtuell träning?



"Friday on my mind"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Hasime

Nice blogg

2010-11-23 @ 21:30:41
URL: http://hasimegashi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0