Taggad ?!

Njaaa.... Taggad är väl inte riktigt rätt ord.
Mer naggad ...... i kanten...
Börjar vara lite sliten.
Efter att nu ha tränat skapligt ordentligt tre kvällar i rad.
Kanske måste ta och ta en kväll utan träning nu.

Eller i alla fall bara lite promenad eller nått sånt.

Dessutom har jag träningsvärk igen..
"Verrrrry strange"

Nej egentligen inte, om man är så korkad att man börjar böja sig fram och röra vid tåspetsarna gång på gån 50 gånger så får man träningsvärk på baksidan av benen.
För er som inte har provat att ha träningsvärk på ett tag kan jag rekommendera den övningen.

Vet inte egentligen vad man ska ha den till... Men det var som sagt ett tag sedan sist.
Dessutom måste vi skaffa lite tyngre hantlar.

Dom vi har börjar vara lite för lätta.
Jag trodde faktiskt inte riktigt att det skulle vara på det viset att armarna blev starkare av att använda så lätta vikter, och naturligtvis många upprepningar. Men för att nu kunna fortsätta med det så måste vikterna ökas en aning.



Nåja...

Nu ska det i alla fall bli skönt att gå i duschen.

Förhoppningsvis blir det en hyggligt vilsam dag i morgon....

Och..... jag ska INTE tatuera mig i morgon.
Det får bli någon gång efter B-L-P är över för den här gången.

Det känns i alla fall som ett "lyft" att få mer vikt att lyfta.

/ Per

" Here I go again"




Kommentarer
Postat av: Erik N

En sån där kettlebell tror jag faktiskt ni kan ha nytta av, det finns väldigt många olika övningar på internet och ni klarar er säkert bra med en vikt var. Problemet är bara att många börjar och slutar på golvet vilket kanske inte är alltför bra med erat trägolv :S Sen kanske dagiset måste köpa Gevalia om de får oväntat besök.

2010-11-08 @ 21:36:41
Postat av: Per

Njaa.. De övningar vi använder den till har inte direkt någon golvkänning.

Man står upp och lyfter vikten bakom nacken.

2010-11-09 @ 06:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0