Sockerchock.

Det började så bra med en rotsaks-kyckling pytt och ägg till middag i fredags.


Sedan gick det totalt åt pipsvängen. I helgen har vi totalvänt på det där med våra tävlingsinsatser. Itället för att träna har vi julhandlat, sovit och suttit i soffan. I stället för att äta nyttigt har vi vräkt i oss, och då menar jag verkligen vräkt i oss socker i form av go-fika, glögg, julmust, russin, skumtomtar, pepparkakor m.m. Den enda trösten i eländet är att vi dragit med oss halva lag grön ner i fördärvet.
Jag kan i alla fall säga att jag mår inte bra av det. Det pirrar av sockeröverskott i hela kroppen och jag käner mig matt-svettig.
I dag har vi i lag blå i alla fall vart ut och gått 6 kilometer för att bli av med lite av sockret och det känns ganska bra. Fast musklerna har verkligen inget att jobba med när man levt på socker så jag är helt slut i både benen och armarna.

"På en stilla promenad genom stan"

/Susanne

P.S
Jag fick en semla i fredags.
D.S

Kommentarer
Postat av: ErikaW

Den där måltiden såg himla god ut !

2010-11-29 @ 16:14:45
URL: http://tiokilokvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0