SnöööööÖ!

Ja shit vad det snöar ute. Nu har snöovädret från södra sverige tagis sig hit och såklart måste man utmana ödet och ge sig ut i ovädret. Har varit och gått i 1 Timme nu. Var dubbelst så jobbigt som då det är asfalt och vindstilla ute. Fy bubblan säger jag då bara vad jobbigt det var. Det är himla tur att jag hittade min tjocksockar då så det blev varmt och gosigt att gå för fossingarna i alla fall. :) Jag lover då hade ni sett mig då jag kom hem då had en ni dött i skratt. Snö upp i örona och smink som hade runnit i hela ansiktet.

Sen är det en massa ideoter som CYKLAR idag! Vem faaan är så dum att dom tar cykeln då dom ska någon stans va? Kanske inte ska skälla ut dom för vem är så dum att dom går ut och går i den här stormen?
Jo knäppisar som har ställt upp i en biggestlosertävling! :P

Nu ska jag lägga mig och dö ett tag sen föröska laga nå mat om inte Eriki orkar laga.

/Sara






vad gul man blir på toan S:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är! ;)

Jag gillar särskillt tejpningen av tjockisarna.

2010-11-11 @ 11:09:47
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/
Postat av: lovisa

gllar inte snö:(

2010-11-11 @ 11:18:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0