Skriver

för att jag tycker det har varit lite väl mycket klagomål på mig och Erik på senaste tiden. Jag har under den senaste tiden inte tränat något och har därför inte skrivitr något. Är det inte lite onödigt att skriva om mitt soffliggande och godisätande i Uppsala? Jag tycker det i alla fall. Tycker att det är vissa som inte ritkigt har rätten att klaga har skrivit betygligt mer än dom i alla fall. ;P

Jag vet då faktist inte riktigt vad som händer. Det började med att jag tattuera mig och då fick jag inte simma. Sen så åkte jag till Uppsala. Visst jag gick en hel del där men det väger nog inte över all skitmat jag åt där. Sen den här veckan har jag abra varit fruktansvärt lat helt enkelt! Sen kan man juh lungt säga att kylan ute nu är inte särskilt lockande. Usch! Har önskat mig täckisar i julkalpp så får se om jag får det annars får jag införskaffa det själv.
Men men nu är det helg och jag ska vara själv i helgen så jag ska nog försöka ta mig ut på en prommis i alla fall. :)

/Sara

Kommentarer
Postat av: Per

Vet inte om det är klagomål, inte från Blå sidan i alla fall.

Mera en efterlysning.

2010-11-27 @ 09:51:07
Postat av: lagröd

vi klagar inte häller bara frågar efter:) hoppas du haft kul i stockholm:)

2010-11-27 @ 15:03:29
Postat av: Anonym

Ha det gøy i Stockholm! :)

2010-11-28 @ 11:32:50
URL: http://jennykaja.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0