simmat

Har varit och simmat med Hannah idag. Provad simma först mina 30 längder i rad för att se hur det gick. Men det var kaotiskt i basöngen idag, hela havet stormar med andra ord. Så det tog ungefär 25 minuter att simma dom. Efter det blev det liiiite mindre folk så då passade jag på att simma 20 till. Det tog ungefär 40 min sammanlagt. Känns som att jag äntligen kommit igång med simningen nu. Det är bara synd att jag inte kommer kunna simma så mycket mer i veckan då jag ska tatta mig i morgon då så får bli att gå ut och gå istället.

/Sara


Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Just nu har jag en tävling på bloggen där jag tävlar ut 2 inbjudningar till bloggsvar, låter det intressant? Gå då in och anmäl dig vettja :)

Hoppas att du får en fin dag! :)

2010-11-09 @ 11:08:18
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0