Nu ....

Äntligen var kvällens pass över.
Vattnet rinner fortfarande på ryggen efter duschen...
Dags att gå och nanna lilla örat alldeles strax.

Träningsvärken har i alla fall infunnit sig igen...
Inte lika intensiv som från början av tävlingen, men ändå ...
Kämpar fortfarande med att få fason på magens form... fast, rund är ju en form ...Så egentligen....

Mina dryga 200 situps, drygt... vet inte riktigt hur många.
Mina 100, + några fuskisar till bröstmuskel övningar med lätta vikter.
30 minuter på cykeln. Ökat motståndet, så sträckan blev kortare.

Inget på armarna idag...
Får väl ta igen det i morgon.

God natt på er.

/ Per

"With arms wide open"

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej.. :)

Jag undrar om du orkar kolla in mitt video klipp på youtube när jag sjunger? Du får kommentera om du vill.. :)



http://www.youtube.com/watch?v=xu0Si53yHaM

2010-11-25 @ 16:32:27
URL: http://jossaahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0