Jag är en dålig, dålig människa.

Receptet på att gå ner mest i vikt:
Fika varje dag. Träna ingenting. Drick alkohol och ät poppcorn. Voila, 2 kilo!
Eller så har det med andra inre omständigheter att att göra. Som genom ett mirakel har jag gått ner i vikt denna vecka. Fast jag skäms fakiskt över mig själv. Det är ofattbart att man kan fuska så fruktansvärt. Och det mot sig själv!
I mogon är en ny vecka och en nystart. Så: I solemnly swear to be a better person.

"I morgon är en ny dag"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Cassandra Boman

HejHej!! Nu har jag en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en bloggfråga inbjudan!! Det ända du behöver göra är att komentera något inlägg på min blogg och säga att du är med, det är viktigt att du skriver loggadress och epost så att jag vet vart jag ska skicka den om du vinner!!

Jag kommer att dra vinnaren på torsdag ungefär klockan 4.



Lycka Till!!

2010-11-15 @ 16:12:37
URL: http://caassandrabomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0