It's all about appearance.

I går cyklade jag för första gången två mil. Det tog 78 minuter och jag hade svårt att gå efteråt. Det var inte tal om att gå en halvmil och simma 750 meter efteråt. Vete f*n hur det ska gå till. Det är bara fyra veckor kvar att träna på.
Som om inte det vore nog fick vi spö av det gröna laget i invägningen. De hade både festat och ätit godis medan jag skött mig exemplariskt. Tränat fem dagar och bara ätit nyttigt. Som tröst delade vi på en chipspåse och jag åt ett par piller för magen. Om vi skulle ha invägning i dag skulle jag sopa mattan med dem.

I dag har jag cyklat en halvtimme i lugnt tempo och gjort situps. Sen har jag ökat vikterna från 1,5 kg till 2. Få se hur mycket träningsvärk det kan ge. Det kan inte bli värre än den jag fortfarande har efter lördagens armhävningar.

Jo just det jag var ju och köpte en ny baddräkt och vi köpte blå träningströjor i går också. Nu kommer vi alla fall vara det snyggaste laget i triatlonen och det är väl det som är viktigast?

"You got the look"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0