Hemlis.

Det känns som om det är helt stopp med viktnedgång just nu, och på annat också... Har provat russinvarianten så vi får väl se.

I helgen var vi i stugan så den enda träningen blev att klyva lite ved. Det ger inte så mycket för förbränningen men förhoppningsvis en liten, liten muskel.
I dag har jag cyklat och kört lite vikter. Ings situps då jag har kramp i magen.



Också var det det här med maten. I helgen var vi först så duktiga och grillade fläskfilé och champinioner. Fast igår efter invgningen - berätta inte det här till någon - åt vi en flottig pizza. Hi hi, det var jättegott, och de andra lagen vet inget. Kalorier de inte vet om kan ju inte räknas, eller hur?

"pescatore vesuvio la bousola pompei åååå ååå ååå ååå ååå vad ni frestar mig"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: nina

Har nu startat frågestund på bloggen så just nu har du chansen att ställa den frågan du vill ha svar på. Du får fråga precis vad du vill. Jag lovar att svara på allt!.

Direktlänk till inlägget: http://niinalofgren.blogg.se/2010/november/fragestund.html#comment

2010-11-01 @ 21:27:35
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0