halvdan simning!

idag blev det en liten tur simning  Blev ingen super simning. Jag simmade som 30 längder sen blev det lite lek. Anna gjorde ett tappert försök att lära mig att simma rätt med benen. Jag fattar nästan hur man ska göra nu i alla fall men blir en hel del träning innan jag kan säga att jag kan simma. Men som Anna sa, jag tar mig fram ialla fall är många som inte ens gör det.

Imorgon blir det fest så får se om det hinns med en prommis på förmiddagen. Ska nog inte  vara ett problem med tanke på stt jag ändå måste upp tidigt i morgon.

Kanske skriver lite i helgen annars får ni ha en trevlig helg.

Sara


Kommentarer
Postat av: moscoo

Va med i veckans blogg

www.mocoo.blogg.se

Tävlingen avslutas på söndag.



the contest is on bitches ;)

2010-11-05 @ 01:35:38
URL: http://moscoo.blogg.se/
Postat av: HANNA

vill du vara med i veckans blogg på min blogg för lite extra chans att synas?

Det finns inget att förlora på det! Enkel anmälning och sedan bara att vänta.

Inget att förlora!

Snygg blogg, dessutom :)

kram

2010-11-05 @ 11:08:42
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0