Fan också....

Fick just ett lite tråkigt besked....

Mina provsvar gör att jagmåste ta en spruta varje dag under en veckas tid.
Jaja...

Hastar iväg för att hämta ut på Apoteket.
Minns inte ens vad medicinen heter, men det är i alla fall blodförtinnande.
Min träningspartner i Lag blå är definitivt inte positiv till mina perioder med sprutor.

Nej, jag är INTE missbrukare.
Det är något blodförtunnande elände som jag ska ta.

Man får hyggligt blaffiga blåmärken på magen när man tar dom nålarna.

Men, vad ska man göra om värdena går åt fanders ?

Förhoppnignsvis ska jag då kunna träna som vanligt.....
.... helst ännu bättre... Men.... vi får väl se...

/ Per

"Another one bites the dust"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0