En medelmåtta

Nu har jag kört en Cindy på morgonen. Iförd mina nya träningskläder inköpta i Happis igår.


Att köpa nya kläder i storlek medium och de är lite stora är mycket roligare än att se vikten på vågen. Jag menar att för åtta månader hade jag svårt att komma i XL på lite tightare kläder och nu är medium "luftigt". Förra året den här tiden kollade jag storlekar först och sedan om det såg någorlunda snyggt ut. Nu kan jag förutsätta att min storlek finns. Om det inte är rea och det bara finns "tjockis-storlekar" kvar.

Nu är det bara så att jag har slutat att gå ner i vikt- Jag fattar inte vad som är fel. Jag äter inte för mycket eller för fel. Jag tränar nästan som jag borde och ändå står jag helt still. Vad ska jag göra? Måste jag dra upp träningen ännu mer? Jag har som svårt att tänka mig att jag ska äta mindre för jag är rädd att kroppen går in i "sparläge".
Eller så måste jag göra fler IKEA-resor för 4 timmar IKEA förbrände 240 kalorier. ;)

"Everything will always be alright When we go shopping"

/Susanne

Kommentarer
Postat av: emlan

Jag fattar inte.. kör ni något biggest loser? Hur går de till? :)

2010-11-07 @ 17:42:43
URL: http://baraemlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0