Det är aldrig för sent att ge upp..

...Det är som sagt aldrig för sent att ge upp... Bara så att ni vet det.
Med bara 4 veckor kvar kan jag inte annat än känna att jag kan, jag vill och jag SKA klara av detta.

Jo.... För att få lite bukt med min fortfarande aningen putande mage, så blev det en aning fler situps idag, och förhoppningsvis ska det fortsätta på det viset, jag tror att det är där jag har chansen att gå ned lite till.

Kan inte säga att det kommer att vara tillräckligt för slutsegern, men jag ska i alla fall delta och försöka göra slutet riktigt spännande !!

Men för oss i det blå laget som har vunnit 4 veckoinvägningar känns det i alla fall hoppfullt.

Fast det var ett tag sedan jag gav mig på den där pinnen i dörren.... den som man ska lyfta sig själv i....
Och i kväll blir det inte ens nära aktuellt.
Armarna är lite spagettiliknande....
Jag dubblerade antalet gånger jag lättade dom lätta vikterna, alltså tog jag i med dem två svängar i kväll...

Cykeln får vi ju inte glömma...

Vill också påpeka att det blev totalt cirka en och en halv timme idag.
Vi började när "Vänner" började och körde på till dess att "Biggest Loser" var slut...
Inte något högintensivt pass, utom möjligen på cykeln, men ändå så att det känns lite i kroppen.
I morgon får vi kanske ett kvitto på hur det gått = träningsvärk.

Det känns lite sjukt att tänka på träningsvärk som något positivt....

Nåja... Nyduschad och fin ska jag i alla fal avsluta kvällen med en god film... elelr i alla fall en film, det kan ju vara vilket skräp som helst...
Föräldrarna hade fått en himla massa filmer, och det var några som vi inte sett sedan tidigare.

/ Per

"You ain't seen nothing yet"

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill du ha gratis presentkort ?

Bli med här: http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :D

2010-11-15 @ 21:06:09
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se
Postat av: Bintan

Kul grej! Va duktiga ni e :-))

2010-11-16 @ 18:07:16
URL: http://bintan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0