Den nya bättre jag!

Den nya bättre jag har samma fråga som den gamla: Varför? Påminn mig gärna om varför man utsätter sig för denna plåga? En halvtimme på cykeln, eller 31,09 minuter för en mil och jag är blöt i svett, och då skojar jag inte. Niagarafallen skulle vara avundsjuka. Sedan en halvtimme till med vikter, situps och lite bensparkar. Nu mår jag lite illa. Ja just det, det var för att spöa ungarna, igen. Det är så bra för självförtroendet att totalt förudmjuka ungdommarna- ;)


Jag har ätit okej i dag med yougurt, flingor med kli/linfö till frukost, en hårdbrösmörgås till mellanmål, grönsaker och qournbiff till lunch, spenat och ungskorv till middag och nu ett kvälsmål med yougurt och kli/linfrö. Det blir inte fullt mina 1800 kalorier så hela träningen ska tas från fettreserven och där finns det en hel del att ta ifrån.

Så nu ni röda och gröna laget, ni har inte en chans mot gamlingarna!

"We are the champions"

/Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0