Blobb?

Nu har jag kört ett mycket hårdare pass än jag egentligen orkade. 1 mil på under 30 minuter och då började jag på 18-19 i de första tio minuterna och avslutade på 22-23. Lite nya övningar med vikterna och på mattan ska förhoppningsvis också ge resltat. Jag har lite träningsvärk från i går. Det kan ju fort bero på att jag latade mig förra veckan. Det straffar sig fort när man slutar träna. En vecka till och jag hade återgått till "blobb-stadiet".

Jag passerade i alla fall min målvikt med marginal förra invägningen. Så nytt mål: 60 kilo! Det innebär 0,85 kilo i veckan och det borde vara tekniskt möjligt. Fast det innebär naturligt vis att det inte blir något mer slappande eller fuskande med fika och pizza. Nej just det, vi delade ju inte på en pizza i söndags...

"Still going strong"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0