Bara en vecka kvar nu !

Sen är troligen allt över....

Inte ens nära att jag är klar för något triathlon...

Men... Vad förväntar jag mig..
i 15 år har jag suttit på arschlet och käkat chips.
I våras blev det en ändring på det och del 1 av viktminskningstävlingen började.
Det gick väl ganska bra.
Sommaruppehållet gav tillbaka ett par kilo... men med tanke på hur fruktansvärt illa det var ställt med hälsokost då är det ett under att inte hela vikten kom tillbaka.

Sen i höstas blev det en Biggest loser PAR ...
Korkad som man är trots att man vet hur familjen fungerar och att inget går att göra med måtta, så hakade jag på. Tänkte att det kan väl vara på sin plats att kanske plocka bort dom där sommar-kilona.

Se hur det slutade ..... !!!

Vid något underligt tillfälle halkade vi in på att det skulle genomföras en idrottstävling...

Så... På 8 veckor ... eller något sånt skulle jag lära mig simma eller åtminstone ta mig fram i vattnet, jag skulle dessutom förbättra min fysik avsevärt för att orka med att genomföra det hela...
Hittills har jag inte byggt mig någon strategi för hur jag ska lägga upp min tävling..

Jaa ..... vettefan hur det här ska gå...
Det enda jag vet med säkerhet...

JAG SKA KOMMA I MÅL !!!


/ Per

" Sanity now it's beyond me there's no choice "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0