Äntligen fredag

Inom kort kommer veckan att vara över.
Arbetsveckan alltså.
Men först ska det vara lite fredagssmys i fikarummet.
Det kommer kanske inte som en överraskning, men nog är det svårt att stå emot fredagsfikat på jobbet.
Inte för att det är kakor och tårta, eller något annat sliskigt....
Men det är mackor, färskt bröd, rökt skinka, ost, grönsaker, majonäs,keso, böngroddar, paprika...
*slurp*
Det vattnas lite i munnen när jag tänker på det...
men det gör liiiite ont när jag tänker på att jag "bara" ska ta en macka med en skinka och lite paprika..
Då spelar det inte så stor roll omchefen åker och köper det där mörka brödet som han "hotade" att göra.

Inte någon utökad träning idag.
Som vanligt alltså......

Fast det är lite svårt att motivera sig igen...
Mest därför att det inte syns riktigt...

Bara att nöta på........

Å så lite pingis.



/ Per

"You don't know how it feels"

Kommentarer
Postat av: nadia

Det är väl bara att skita i själva macka och äta grönsakerna istället.. Då har du ju en fräsh sallad :)

2010-11-19 @ 15:32:43
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Per

Hej Nadia.



Jo... det hade ju varit rätt sak att göra....

Men nu blev dte ju inte så.

Jag ät en väldigt grov smörgås, och bara en, med skinka. Det är ganska långt ifrån hur jag åt på fredagarna förut.



Tack för din kommentar !

2010-11-20 @ 07:55:45
URL: http://biggestloserpitea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0