Ännu ett varför...

Varför håller man på.... ???
Varför inser man inte sn begränsning ?
Varför kan man inte erkänna att man har passerat 22 års åldern med lika mycket till..... lite drygt.
vaarför varför varför ????

Jo... Nu har jag ett svar.... Faktiskt !!
Vi har FANS !!

Nu gäller det alltså att leverera också...

Så... Idag blev det att ta i med .... ja.. Inte med hårdhandskarna direkt, men ta i fick jag i alla fall göra...

Så här efteråt, med håret droppande och armarna lite stumma så känns det faktiskt ganska bra att ha klarat av ett lätt utökat program.... lätt utökat....

Men som jag tidigare talade omså kommer jag fortfarande inte att börja springa !!
BLäää !

/ Per


"I've got you babe"


PS... Kolla på bilden nedanför här .....

!'m a happy man!"

Kommentarer
Postat av: anton

kan du länka min blogg ? schyrra

2010-11-03 @ 19:59:29
URL: http://aamodt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0