Ååååh ....

Det går tungt....
Det går riktigt tungt....
Det går något så fruktansvärt tungt.....

Inte så att jag tycker att det är mest syndast om mig i hela världen, bara nästan...
Det finns säkert de som har det ännu värre.
Fast jag tror inte att någon i hela världen någonsin har tyckt att det har varit så svårt att gå ner i vikt som jag tycker att det är just nu.

Är det svält som gäller för att uppnå resultat, eller är det hårdare diciplin på sig själv ?
Svält, det tror jag inte ens på...
Vilket gör att det återstår väldigt få alternativ.

Hålla de uppsatta målen, Alltså äta rätt, enligt den kosthållning som laget kommit överens om.
Förändra träningsformen och eventuellt utöka den.

Fast, jag måste ju erkänna att trots att detta nu pågått ett tag så har jag inte ändrat min uppfattning om hur "fantastiskt kul" det är att träna enligt de fanatiska träningsivrare som lever för att dra iväg ut på en löprunda. JAG tycker fortfarande att det är vansinnigt tråkigt.
Springa, det kommer jag troligen inte att börja med annat än om jag är jagad av personer tillhörande en välkänd motorcykelklubb.




Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan fin blogg kika gärna in på min (:

2010-11-02 @ 11:42:14
URL: http://emmakarlegrunds.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svält gör ju bara saken värre i längden! Så det är ju inget att satsa på ! alla har svackor i sin viktnedgång, tråkigt nog :(

2010-11-02 @ 12:05:11
URL: http://desperatfitness.blogg.se/
Postat av: Tin

as cooool blogg!!

2010-11-02 @ 12:47:54
URL: http://bonmarche.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: Usch jag hatar BMI, eftersom det bara kan räcka med ett kilo gränsen mellan "normalvikt" och övervikt. hah! Det bästa är ju att äta det man vill, så länge man tränar mycket!

Kondition är ju alltid bra att ha så att säga.. Jag avsykr verkligen dom stunderna när vågen står stilla. Men det brukar ju bättre upp sig senare!



Måste även säga att jag älskar eran blogg!! Man blir riktigt peppad av den ! :D Viktminskning skall vara kul!

2010-11-02 @ 13:44:12
URL: http://desperatfitness.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul att ni gör det alla tillsammans, då kan man verkligen bli peppad, speciellt om man har det lite av en tävling.. Jag hoppas ni alla når era mål! Skulle det vara okej om vi länkade eran blogg i ett inlägg ? Tror fler än jag skulle känna sig inspirerad utav er! :)

2010-11-02 @ 14:45:17
URL: http://desperatfitness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0