10.11.12

Jag upptäckte att det var ett ganska roligt datum när jag daterade en ritning i dag, 10 11 12. *plats för skratt, eller åtminstonde ett småleende*

I dag har jag äntligen tränat. 30 minuter cykel och situps och vikter. Det gick extremt trögt men det känns bra att ha gjort det efter tre träningsfria dagar. Jag har haft så ont i magen i drygt en vecka så jag har inte kunnat göra så mycket. En mottävlande undrade lite sarkastigt hur det var med lilltån. Det är nog så att jag är lite överkänslig men jag har ingen lust att sätta mig på cykeln med kramp i magen redan innan jag börjar.

Nåja nu får det vara nog med gnällandet. Det måste till en skärpning, jag vet bara inte riktigt hur just nu. Motivationen är väldigt långt ner i källaren, och jag har källarskräck!

"Lazy days"

/Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0