Microskopisk chans

Nu finns i alla fall en microskopisk chans att vikten går i rätt riktning till söndagens invägning, som är den sista möjligheten innan finalen. Inte för att jag varit bättre än någon annan på att träna, men jag har varit lite hårdare med mig själv på dieten. Vet faktiskt inte vilket som ger mest effekt.

A. Den, vissa veckor, sporadiska träningen.
B. Dieten som vida understiger dagliga behovet av kalorier.

Hur som helst fungerar det ganska bra med träningen nu och det räcker lätt med ett dagligt träningspass på mellan 45 minuter och en timme. Har ändå lyckats bygga ner armar och boobs till mer "normala" proportioner för en ung man i sina bästa år. Däremot var det lite tyngre att få till dom där fördömda magrutorna.

Jag har provat allt utom tuschpenna.

Naveln ser fortfarande ut som luckan i fronten på en tvättmaskin.

TVÅ INVÄGNINGAR KVAR och minst 2,9 kilo måste jag gå ner.....
MINST !!

Fy...... Hur ska jag orka med detta ?

/ Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0