Going down !!

Känner mig riktigt stark i träningen just nu.
Inte så att jag har byggt på mig en massa muskler och tror mig kunna slå erik i styrka, men jag känner att jag orkar lite mer och måste försöka dra nytta av det under denna vecka.

Det kommer ju att bli lite hårt till helgen förstås...
Kan till och med bli så att man måste fuska sig igenom Söndagens invägning.
Hur man nu gör för att fuska.
Jag ve tinte i alla fall.. Men det måste ju finnas nått sätt att lösa sina viktproblem, men jag känner att jag inte ens behöver vara orolig, jag känner mig stark i veckan. Det är bara att försöka hålla kvar vid den känslan så¨ska det nog gå vägen med vågen.

Jag är lite orolig för mina motståndare, man vet ju inte om dom kommer att börja tröstäta lenorma mängder skrovmål när jag sopar mattan med dem på söndag.


Det är serverat !!




Part of the secret of succes in life is to eat what you like and let the food fight it out inside.
Mark Twain


En klok man den där Mark

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0