Bloggveckan inleds

Så var det då mån-fxxing-dag.
Löftet till mig själv är att skriva lite varje dag denna vecka eftersom det var lite tunnt med pillandet på tangentbordet i förra veckan.
Vi får väl se om jag lyckas med att sätta mig en stund varje dag.. eller om det blir den anonyma latmasken som sätter in ...
Hur som helst måste jag göra bra ifrån mig under veckan om det ska bli någon pilsner till helgen.
Jag har i alla fall tänkt satsa på strålande veckoresultat (träning) för att sen bränna alltihop på lördag.

Ni vet..... Cruising den 15/5 2010...
Alla ni som är i min egen ålder vet i alla fall vad som gäller... att åka raggen...

Så ... bilen är påställd och startad för året...

Abbans abbans..... Bara hoppas att det blir riktigt mycket folk på stan.



Ska bli trevligt ....
Hoppas vi !!

Hej....

/ Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0