Bingo !

Nja, inte bingo direkt, men jag har ingen aning om vad jag ska sätta för rubrik. Så det fick bli bingo.

Har just genomfört ett hårt 45 minuters pass.
Blir nog till att åka iväg en stund och kanske tigga lite kaffe en stund.
Vi får väl se ...
Lägg märke till att det inte var frågan om något fika till kaffet....
Bara slätt kaffe.

Svart och starkt.

Det blir bra...

Tack så mycket...
Jag tror att man unde vissa perioder av sån här diet kan bli lite mer benägen att hallucinera en aning.
Jag tycker att jag ser stekta bacon och fylliga pizzor överallt...
Men, med min starka övertygelse att vinna detta på söndag så får jag väl stå emot till och med fiktiva pizzor.

Nu ska trenden knäckas och jag ska lyckas gå neråt i viktkurvan i två veckor i rad.

Ps....

Är det inte över snart ?
*snyft*

Ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0