Cykel och vikter....

.... ja inte samtidigt.
Men ett ganska bra pass.....
Det gäller ju att passa på medan förra veckans vinnare är ute och äter tre-rätters och kollar på hockey.

Men armarna börjar stumna lite nu ungefär 20 minuter efter att man slutat med vikterna...
Benen komma aldrig mer att bli sig lika.
Dom är helt enkelt inte vana att för nionde dagen i rad få pisk med antingen rejäl promenad eller med helvetesmaskinen i trettio minuter.


Jag måste bara få kommentera hur fruktansvärt sexig jag känner mig i mina svettisbyxor och linne.
Det är helt otrooooligt....

(och för er som kanske inte känner mig så var det där ironi)

Det finns nämligen inget fulare eller mer osexigt än svettisbyxor och linne.
Men det är praktiskt, åtminstone när man ska försöka röra lite på dö-fläsket.

Ha det bäst
// Per

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0