Träningsvärk

Jag har träningsvärk i HELA kroppen efter igår. Är helt sjukt kan knappt gå. Men i alla fall är jag väldigt nöjd med mitt resultat från tävlingen. Jag tog i allt jag kunde och lite till. Jag var väldigt nära Ina hela tiden men på simningen var jag körd och fick nöja mig med en 4e plats vilket jag är OTROLIGT nöjd med. Jag klarade det i alla fall på 2,15 och det är med ombyte mellan cykling och simning. Så det blev nog lite mindre än så om man räknar effektiv tid. Trodde juh det skulle ta 3 timmar så är hur stolt som helst med den tiden och jag kom juh inte sist ;)

Får se vad det för träning i veckan. Ska försöka ta mig ute i veckan då det faktiskt är någorlunda varmt ute. Har dock varit storm i dag så har inte varit på lockande sen har jag juh knappt kunnat gå. Ska då iväg och simma i veckan i alla fall. Har inte simmat på jätte länge nu förutom igår då så är det någon som är sugen på att följa så säg bara till :)

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0