Tick tack...

Tiden går.

Rutinträning.
Kanske lite för lite för att kunna gå ner dom där 2,5 kilona till på lördag.
Men... skam den som ger sig.
Det är väl inte så där alldeles bra med en hungerdiet.
Efter eftermiddagsfikat idag kände jag mig lite mosig i skallen och var hungrig nått djävulskt innan jag hade gjort middag när jag kom hem sen.
Då får man ju passa sig lite..
Om man då proppar i sig allt man bara orkar så var det ju inte någon större vits att hålla nere intaget under dagen. Men det gick vägen.

Och efter träningen väntar en liten belöning.
Yoghurt 0,5% fett och en blandning av kruskakli och krossade linfrön.
Tro det eller ej, men efter ett par veckor ser jag faktiskt fram emot den där konstiga mixen.
Nyttigt ?
Inte en aning, men det är gott.

Så.... Nu är det dags för duschen och sen i säng.

Vi hörs.

/ Per



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0